SJAU - University Of Sayyed Jamaleddin Asadabadi

پیام رئیس دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی به مناسبت آغاز سال تحصیلی ۱۴۰۳-۱۴۰۲



به گزارش روابط عمومی دانشگاه، دکتر صادق خزل پور، رئیس دانشگاه با صدور پیامی فرا رسیدن آغاز سال تحصیلی جدید را تبریک گفتند متن این پیام بدین شرح است:

به دانش فزای و به یزدان گرای                                 که او باد، جان تو را رهنمای
تن مرده، چون مرد بی دانش است                    که نادان به هرجای، بی رامش است

 

مهر ماه امسال مصادف با مناسبت های مبارکی است و آن تقارن سال تحصیلی جدید با حلول ماه ربیع الاول، هفته وحدت و میلاد مسعود پیامبر خدا (ص) و امام جعفر صادق(ع) می باشد. در آغاز دفتر هزار رنگ پاییز، بار دیگر دروازه های دانش و دانشگاه و سپهر بینش و دانایی، بر روی دانشجویان و دانش پژوهان گشوده می شود و راهنوردان علم و پژوهش، جد و جهد خویش را برای فتح قله های علمی آغاز می نمایند. چه آنکه به تعبیر حضرت علی(ع)، "دانش روشنى بخش انديشه است. دانش، مايه حيات دل ‏ها، روشن كننده ديدگان كور و نيروبخش بدن ‏هاى ناتوان است".
امروز همگان وظیقه داریم لحظه ای از فرمایش آن پیشوای فرزانه و زعیم دانا حضرت آیت الله امام خامنه ای(مد ظله العالی) غفلت نورزیم، که "از شیب های تند عبور کرده ایم، به قله‌ها نزدیک شدیم. نباید خسته بشویم.".  از تندبادهای سخت و سنگین، با قدرت و اقتدار عبور کردیم،  ازاین رو، امروز روز امید، روز شوق، روز تحرک و حرکت جهت فتح قله با استفاده از علم و دانش است. بر این اساس، خانواده بزرگ دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی، سال تحصیلی جدید را با شعار "ایمان و امید " آغاز می نماید. این دانشگاه، تمام تلاش خود را بر فراهم آوردن فضایی آرام جهت پیشرفت آموزشی و پژوهشی دانشجویان عزیز متمرکز می نماید، چرا که نیک می داند دانش امروز، فناوری فردا و اقتدار ایران آینده است. این دانشگاه، مجموعه ای چابک، پویا و با توانمندی بالای علمی و آموزشی است که در سال های گذشته رسالت آموزشی خود را به نحو احسن به سرانجام رسانده است. شاهد این امر پذیرش پرشمار دانشجویان آن در مقطع کارشناسی ارشد و در بهترین دانشگاه های تراز اول کشور در سال گذشته است.  
اینجانب به نمایندگی از جامعه دانشگاهی سیدجمال الدین اسدآبادی، ضمن تبریک تقارن مبارک مطلع مهر و آغاز هفته دفاع مقدس، آغاز سال تحصیلی را به اساتید، دانشجویان و یاوران علمی و به خصوص تازه واردان به دانشگاه شادباش و تهنیت عرض می نمایم. مجموعه دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی به عنوان " تنها دانشگاه با مأموریت علوم انسانی-اسلامی در غرب کشور"، با نهایت افتخار و خوشوقتی، آماده استقبال از دانشجویان عزیز می باشد. از خداوند بزرگ، داشتن سال تحصیلی پرتلاش، آموزنده و ارتقاء بخش برای یکایک اعضای خانواده دانشگاه مسئلت می نمایم.

 

دکتر صادق خزل پور
رییس دانشگاه


Date: 2023/09/24 22:09 | Visits: 494 Visit




Comments



Send Comment