دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

اطلاعیه برگزاری امتحانات پایان ترم نیمسال 14001



قابل توجه اساتید و دانشجویان گرامی بدینوسیله تصمیمات مدیریت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در خصوص امتحانات پایان ترم نیمسال 14001 دانشگاه جهت اطلاع اساتید و دانشجویان گرامی ابلاغ می گردد.

دریافت فایل PDF اطلاعیه + فرم های پیوست

قابل توجه اساتید و دانشجویان گرامی بدینوسیله تصمیمات مدیریت آموزشی و تحصیلات تکمیلی در خصوص امتحانات پایان ترم نیمسال 14001 دانشگاه جهت اطلاع اساتید و دانشجویان گرامی ابلاغ می گردد.

  1. امتحانات پایان نیمسال تحصیلی 14001 از تاریخ 1400/10/25 بصورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.
  2. امتحان دروس عملی که به تشخیص استاد قابلیت برگزاری بصورت مجازی نداشته باشد، بصورت حضوری خواهد بود.
  3. دانشجویانی که خارج از اراده خود امکان بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی دانشگاه را نداشته‌اند درخواست حذف ترم بدون احتساب سنوات آموزشی را همراه با کلیه مستندات از طریق سامانه درخواست های الکترونیکی دانشگاه و فرم درخواست طرح موضوع در شورای آموزشی، جهت برررسی و تصمیم‌گیری در شورا ارائه نمایند.
  4. با توجه به شیوه آموزش مجازی، اساتید محترم حداکثر 50 درصد (حداکثر 10 نمره) از ارزیابی عملکرد دانشجو را به صورت آزمون پایانی برنامه‌ریزی نمایند و حداقل 50 درصد از نمره نهایی به صورت ارزیابی مستمر (تمرین، پروژه، آزمون های مستمر مجازی حین کلاس، حضور موثر در کلاس های آنلاین و ...) ارزیابی شود.
  5. امتحانات پایان نیمسال تحصیلی 14001 طبق ضوابط ذیل انجام می گیرد:
  6. امتحانات به صورت مجازی و حضوری در بازه زمانی ارائه شده در ابتدای نیمسال برگزار خواهد شد.
  7. دانشجویانی که تمایل به شرکت در امتحانات به صورت حضوری دارند، می‌توانند درخواست (پیوست 1) خود به آدرس sjaumail.1@gmail.com حداکثر تا تاریخ 1400/10/17 ارسال نمایند. لذا انتخاب نحوه شرکت در امتحانات اختیاری بوده و درصورتی که دانشجو متقاضی امتحان حضوری باشد، پس از تایید درخواست دانشجو توسط دانشگاه، دانشجویان با رعایت پروتکل های بهداشتی می توانند برای امتحانات حضوری به دانشگاه مراجعه نمایند.
  8. دانشجوياني كه در يك يا چند امتحان با تداخل مواجه هستند لازم است قبل از آزمون تداخلي، با اطلاع به هر طريق به استاد درس دوم، وضعيت امتحان تداخلي خود را روشن نمايند. اين دانشجويان مي‌توانند با هماهنگي استاد درس دوم با تاخير در جلسه آزمون دوم حاضر شوند.
  9. در صورتي كه دانشجو در جلسه آزمون با هرگونه مشكل مواجه شد كه فرآيند آزمون براي فرد مخدوش شود، لازم است موضوع را به همراه تكميل فرم مربوطه (فرم شماره 2 پيوست) و ضميمه نمودن مستندات به طريقي براي استاد درس ارسال كند. لازم به ذكر است كه استاد درس، مرجع تصميم‌گيري در رابطه با وضعيت دانشجو در زمينه مشكلات احتمالي ايجاد شده براي او در طول آزمون مجازي است. ضمنا كارشناس امور آموزشي دانشگاه با شماره داخلي ٣13 ( آقاي مهندس گلزار محسن) پاسخگوي ابهامات دانشجويان گرامي خواهد بود.
  10. دانشجويان لازم است كه كارت ورود به جلسه امضا شده خود را بعنوان مجوز آزمون همراه داشته باشند و تصوير آن را به همراه برگه پاسخ نامه آزمون براي استاد هر درس در صورت درخواست ايشان ارسال نمايند.
  11. شركت در كليه جلسات امتحاني دروس غير عملي كه در كارت ورود به جلسه دانشجو ثبت شده الزامي بوده و با هر شكل غيبت در جلسه امتحان مطابق مقررات آموزشي رفتار خواهد شد.
  12. جهت حذف پزشكي دروس مطابق مصوبات دانشگاه - اولين حذف پزشكي صرفا با ارائه گواهي پزشك، دومين حذف پزشكي با گواهي پزشك + تكميل درخواست طرح موضوع در شوراي آموزشي و سومين حذف پزشكي صرفا با گواهي بستري در بيمارستان + تكميل فرم طرح در شوراي آموزشي دانشگاه قابل انجام خواهد بود. جهت حذف دروس از اين طريق فرم شماره 3 ضميمه اين اطلاعيه + مستندات مورد نياز براي حذف را از طريق ايميل زير يا هر شكل ديگر براي آقاي مرسلي )داخلي ٣13 ( حداكثر تا ٧٢ ساعت بعد از امتحان ارسال نماييد.
  13. دانشجو موظف است با پوشش مناسب، همراه يك گوشي يا لپ تاپ مجهز به ميكروفون، اسپيكر و وبكم و يك اتصال باثبات اينترنتي، در جلسه آزمون شركت نموده و در صورت درخواست استاد ملزم به روشن كردن وبكم در هرلحظه از امتحان يا در طول كل جلسه امتحان است. ضمنا مطابق فايل ويديويي ازبرنامه CamScanner يا برنامه هاي مشابه جهت عكس برداري با كيفيت قابل قبول و حجم كم از پاسخ نامه خود استفاده نماييد. عواقب ارسال پاسخ نامه هاي ناخوانا و بي كيفيت بر عهده شخص دانشجو خواهد بود.
  14. نكته مهم: عدم حضور در جلسه امتحانات درس هاي تئوري، مطابق آيين نامه آموزشي به منزله غيبت غير مجاز و ثبت نمره صفر در آن درس براي دانشجو خواهد بود. ملاك ثبت حضور در جلسه امتحان، ورود به اكانت خود در ساعت و تاريخ مشخص هر امتحان، به كلاس استاد مربوطه در سامانه آموزش الکترونیکی خواهد بود.
  15. دانشجویانی که با درخواست آنها مبنی بر شرکت در امتحان حضوری، موافقت شود باید در کلیه امتحانات بصورت حضوری شرکت نمایند.

ایمیل:  sjaumail.1@gmail.com

تلفن : 8-٠٨١٣٣530304  داخلی 313

 

دریافت فایل PDF اطلاعیه + فرم های پیوست


تاریخ: ۱۴۰۰/۰۹/۲۸ ۱۰:۰۹ | دفعات بازدید: ۲۵۶۷ بازدید

برچسب ها: - اطلاعیه امتحانات



نظرات



ثبت نظر