دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

شیوه نامه برگزاری امتحانات پايانترم نیمسال دوم 1400-1401بصورت حضوری و مجازی



قابل توجه اساتید و دانشجویان گرامی بدینوسیله تصمیمات مدیریت آموزش و تحصیلات تکمیلی در خصوص امتحانات پايانترم نیمسال دوم 1400-1401 دانشگاه جهت اطلاع ابلاغ می گردد.

به اطلاع کلیه دانشجویان و اساتید محترم می رساند:

  1. امتحانات دروس تئوری و عملی مقطع تحصیلات تکمیلی (کارشناسی ارشد) نیمسال دوم تحصیلی 1400-1401 از تاریخ 1401/04/04 لغایت 1401/04/16 (بر اساس تقویم آموزشی) به صورت حضوری برگزار خواهد شد.
  2. امتحانات دروس تئوری مقطع کارشناسی نیمسال دوم تحصیلی 1400-1401 (بر اساس پیوست 1)  از تاریخ 1401/04/04 لغایت 1401/04/16 (بر اساس تقویم آموزشی) صورت مجازی برگزار خواهد شد.
  3. امتحان دروس عملی مقطع کارشناسی از تاریخ 1401/03/21 لغایت 1401/03/25 (هفته شانزدهم)، بر اساس پیوست 2 و برنامه اعلامی گروه آموزشی مربوطه بصورت حضوری خواهد بود. لازم به ذکر است دروس عملی خارج از این فهرست، بر اساس برنامه اعلامی اساتید در هفته پانزدهم (از تاریخ 1401/03/16 لغایت 1401/03/18) بصورت مجازی برگزار می گردد. ضمناً برنامه اسکان در خوابگاه ها برای شرکت در آزمون حضوری دروس عملی توسط امور دانشجویی اطلاع رسانی خواهد شد. 

امتحانات

مقطع

بازه زمانی

نوع برگزاری

دروس عملی و تئوری

کارشناسی ارشد

4 الی 16 تیرماه

حضوری

دروس عملی

(دروس خارج از پیوست 2)

کارشناسی

هفته پانزدهم – 16 الی 18 خرداد ماه

مجازی

دروس عملی - پیوست 2

کارشناسی

هفته شانزدهم – 21 الی 25 خرداد

حضوری

دروس تئوری - پیوست 1

کارشناسی

4 الی 16 تیرماه

مجازی

 

  1. دانشجویانی که خارج از اراده خود امکان بهره‌مندی از آموزش‌های مجازی دانشگاه را نداشته‌اند درخواست حذف ترم بدون احتساب سنوات آموزشی را همراه با کلیه مستندات از طریق سامانه درخواست های الکترونیکی دانشگاه و فرم درخواست طرح موضوع در شورای آموزشی، جهت برررسی و تصمیم‌گیری در شورا ارائه نمایند.
  2. با توجه به شیوه آموزش مجازی دروس تئوری، اساتید محترم حداکثر 50 درصد (حداکثر 10 نمره) از ارزیابی عملکرد دانشجو را به صورت آزمون پایانی برنامه‌ریزی نمایند و حداقل 50 درصد از نمره نهایی به صورت ارزیابی مستمر (تمرین، پروژه، آزمون های مستمر مجازی حین کلاس، حضور موثر در کلاس های آنلاین و ...) ارزیابی شود.
  3. امتحانات پایان ترم نیمسال دوم تحصیلی 1400-1401 طبق ضوابط ذیل انجام می گیرد:
  • دانشجوياني كه در يك يا چند امتحان با تداخل مواجه هستند لازم است قبل از آزمون تداخلي، با اطلاع رسانی به استاد درس دوم، وضعيت امتحان تداخلی خود را روشن نمايند. اين دانشجويان مي‌توانند با هماهنگی استاد درس دوم با تاخير در جلسه آزمون دوم حاضر شوند.
  • در صورتی كه دانشجو در جلسه آزمون با هرگونه مشكل مواجه شود به نحوی كه ادامه فرآيند آزمون برای فرد ممکن نباشد، لازم است موضوع را به همراه مستندات برای استاد درس ارسال نماید. لازم به ذكر است كه استاد درس، مرجع تصميم‌گيری در رابطه با وضعيت دانشجو در زمينه مشكلات احتمالی ايجاد شده برای دانشجویان در طول آزمون مجازی است. ضمناً كارشناس امور آموزشی دانشگاه با شماره تلفن 309-08133530304 داخلی 310 یا واتساپ 09384087948 ( آقای مهندس رضا عباسی) پاسخگوی ابهامات دانشجويان گرامی خواهد بود.
  • دانشجويان لازم است كه كارت ورود به جلسه امضا شده خود را بعنوان مجوز آزمون همراه داشته باشند و تصوير آن را به همراه برگه پاسخ نامه آزمون برای استاد هر درس در صورت درخواست ايشان ارسال نمايند.
  • شركت در كليه جلسات امتحانی دروس غير عملی كه در كارت ورود به جلسه دانشجو ثبت شده الزامی بوده و با هر شكل غيبت در جلسه امتحان مطابق مقررات آموزشي رفتار خواهد شد.
  • جهت حذف پزشكی دروس مطابق مصوّبات دانشگاه - اولين حذف پزشكی صرفاً با ارائه گواهی پزشك، دومين حذف پزشكی با گواهی پزشك + تكميل درخواست طرح موضوع در شورای آموزشی و سومين حذف پزشكی صرفاً با گواهی بستری در بيمارستان + تكميل فرم طرح در شوراي آموزشی دانشگاه قابل انجام خواهد بود. جهت حذف دروس مستندات مورد نياز را از طريق ايميل (sjaumail.1@gmail.com) با موضوع حذف پزشکی و ارائه مشخصات کامل فردی، حداكثر تا ٧٢ ساعت بعد از امتحان ارسال نماييد. برای پیگیری روند حذف درس می توانید از طریق شماره واتساپ 09384087948 (آقای مهندس رضا عباسی) اقدام نمایید.
  • دانشجو موظف است برای شرکت در آزمون مجازی با پوشش مناسب، همراه يك گوشی يا لپ تاپ مجهز به ميكروفون، اسپيكر و وبكم و يك اتصال با ثبات اينترنتی، در جلسه آزمون شركت نموده و در صورت درخواست استاد ملزم به روشن كردن وبكم در هر لحظه از امتحان يا در طول كل جلسه امتحان است. ضمنا مطابق فايل ويديويي ازبرنامه CamScanner يا برنامه هاي مشابه جهت عكس برداري با كيفيت قابل قبول و حجم كم از پاسخ نامه خود استفاده نماييد. عواقب ارسال پاسخ نامه های ناخوانا و بی كيفيت بر عهده شخص دانشجو خواهد بود.
  • نكته مهم: عدم حضور در جلسه امتحانات درس های تئوری، مطابق آيين نامه آموزشی به منزله غيبت غير مجاز و ثبت نمره صفر در آن درس براي دانشجو خواهد بود. ملاك ثبت حضور در جلسه امتحان، ورود به اكانت خود در ساعت و تاريخ مشخص هر امتحان، به كلاس استاد مربوطه در سامانه آموزش الکترونیکی خواهد بود.

7. نحوه برگزاری امتحانات مجازی برای آشنایی اساتید محترم و دانشجویان به صورت فایل پیوست 3 تقدیم می گردد.

8. قابل توجه اساتید محترم، مهلت ثبت نمرات حداکثر تا تاریخ 1401/04/26 می باشد و زمان مذکور تمدید نخواهد شد.

 

ایمیل: sjaumail.1@gmail.com

تلفن : 309-08133530304 داخلی 310 یا واتساپ 09384087948


تاریخ: ۱۴۰۱/۰۳/۰۸ ۲۰:۰۳ | دفعات بازدید: ۷۶۷۶ بازدید




نظرات



ثبت نظر