دانشگاه سیدجمال الدین اسدآبادی

آیین معارفه دانشجویان جدیدالورود دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی برگزار شد



روز یکشنبه مورخ 2 آذرماه، مراسم معارفه و خوشامدگویی به نودانشجویان سال ۱۳۹۹ دانشگاه، با حضور رییس محترم دانشگاه برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه، مراسم معارفه دانشجویان جدیدالورود سال ۱۳۹۹ دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی، با حضور پرتعداد دانشجویان در صفحه کلاس مجازی ادوب کانکت و صفحه های آپارات و اینستاگرام مربوط به اطلاع رسانی روابط عمومی دانشگاه به صورت مجازی و زنده برگزار شد.

در این مراسم دکتر مرادی مخلص؛ رئیس محترم دانشگاه ضمن تبریک هفته بسیج و در پیش بودن روز دانشجو، ورود نودانشجویان سال ۱۳۹۹ این دانشگاه را خوشامد گفتند و به سخنرانی پرداختند:

 ایشان در سخنان خود ضمن تشریح نسل های دانشگاهی در ادوار گذشته، دانشگاه امروزی را دانشگاه نسل چهارم خواندند که به صورت جامعه محور بتواند بخشی از مشکلات شهر، منطقه و کشور را مرتفع نماید و در این راستا به منویات مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب و هفت توصیه ایشان اشاره کردند. و این نکته را متذکر شدند که دغدغه مقام معظم رهبری در گام دوم انقلاب اسلامی، مبحث علم و دانشگاه است چرا که اولین توصیه ایشان به جامعه دانشگاهی است.

دکتر مرادی مخلص دانشگاه سید جمال الدین اسدآبادی را دانشگاهی چابک، با افکار بلند و اندیشه های نوین تلقی نمود و ابراز امیدواری کرد با بهره گیری از افکار مصلح شرق، تاثیر بسزایی در جامعه محوری داشته باشد و همچنین به دستاوردهای دانشگاه در حوزه های مختلف من جمله افتخارات علمی و پژوهشی اشاره کردند.

لازم به ذکر است مراسم توجیهی دانشجویان جدیدالورود و معارفه به صورت گروهی و رشته ای پیشتر توسط امور آموزشی و گروه های آموزشی مربوطه به صورت مجازی برگزار شده بود.


تاریخ: ۱۳۹۹/۰۹/۰۲ ۱۵:۰۹ | دفعات بازدید: ۲۲۴۰ بازدید

برچسب ها: -



نظرات



ثبت نظر